[Unboxing]Osomatsu-san the Game: Hachamecha Shuushoku Advice -Dead or Work- Ichimatsu Pack

Witajcie!

Od ostatniego unboxingu minęły cztery lata (Hakuoki na PSP ) ale mam nadzieję, że będą się one zdarzać częściej. Zapraszam Was do rzucenia okiem na edycję specjalną Osomatsu-san the Game w wersji bestmatsu, czyli Ichimatsu (Ф∀Ф).

Na edycję specjalną składają się dwa pudełka schowane w trzecim na którym mamy ilustrację z Ichim w garniaku i jego wszędobylskie koty. Pierwsze pudełko to edycja limitowana gry. Oprócz standardowego case’u z gra dostajemy też naklejkę na PSV, materiałowy plakat formatu B3 oraz książeczkę z ilustracjami. Jest to więc taka w zasadzie standardowa limitka w której wymieniono drama CD na plakat. Plakat jest całkiem fajny i nawet zmieści mi się do antyramy którą mam zachomikowaną w pokoju. Książeczka to taki standard: trochę freetalku postaci,profili i specjalnych ilustracji. Naklejki pewnie nie użyję bo znając życie przykleiłabym ją mega krzywo (ma się tą dokładność zezowatego trolla).

W drugim pudle znajdują się bonusy związane bezpośrednio z Matsu, którego wybraliśmy. Pierwsza w pudełku rzuca się w oczy mała, materiałowa torba na zakupy (która może robić za fajny wkład do przezroczystej plastikowego itabagu).Pod nią znajdują się dwa arkusze z brelokami. Pierwszy z nich to cztery okrągłe breloczki (przypominające wielkością przypinki) które można razem łączyć.Na drugim arkuszu mamy również cztery akrylowe przywieszki. Te są nieco bardziej zróżnicowane i moim ulubionym jest Ichi bawiący się z Espernyanko.

Ogólnie jest to bardzo fajna edycja specjalna jeśli macie swojego ulubionego Matsu. Zdziwiło mnie trochę to, że zabrakło jednak tej standardowej drama CD bo mogło wyjść coś mega odjechanego ( situation CD na dummy mikrofonie z Ichim w roli głównej np ). Dodatkowym plusem jest fakt, że można edycję specjalną wyrwać w granicach 22-25 euro, co spowodowane jest zapewne niezbyt pochlebnymi ocenami gry. Co do samej gry to na razie się nie wypowiem bo jeszcze jej nie załadowałam do PSV. Słyszałam same złe rzeczy ale nie takie kusoge się przerabiało więc podchodzę do gry z zerowymi oczekiwaniami.

Jakość zdjęć niestety nie powala ale w pokoju mam dość ciemno a kitowy obiektyw aparatu zmarł śmiercią tragiczną w okolicy lipca (RIP) więc musiałam użyć bardzo profesjonalnego aparatu w komórce. Plus kiepski ze mnie fotograf :)

ε=ε=ε=ヾ(э^・ェ・^)эニャホー

Dzisiejszy wpis sponsoruje też fakt, że 29.10.2010, czyli siedem lat temu Przyczajony Mangowiec Ukryty Gracz rozpoczął swoją działalność. Od tamtego czasu na blogu pojawiło się 385 wpisów, zostawiliście 411 komentarzy a stronę odwiedziliście prawie 130 tysięcy razy. Najbardziej wyszukiwanymi hasłami są  gry otome, eroge, Kara no Shoujo (dobry gust towarzysze) i oczywiście nieśmiertelne sadomaso wąpirze z DiaLovers (to chyba znak, że kiedyś powinnam skończyć More,Blood ale to już chyba jeśli zafunduje sobie wersje na vitę).

W ciągu tych siedmiu lat bardzo dużo zmieniło się na scenie visual novel: tłumaczenia fanowskie dogorywają, Steam stał się jedną z głównych platform na ktorych można legalnie i bez większych problemów kupić nasze ulubione chińskie porno gry, dostajemy naprawdę sporo oficjalnych tłumaczeń otoge ( kto by pomyślał, że takie Hakuoki będzie dostępne na steamie), kamige o których marzyliśmy przez lata pojawiają się po angielsku ( gdyby ktoś mi powiedział  parę lat temu kiedy napalałam się na pierwszą wersję Dies Irae, że będziemy mieć możliwość zagrania w oficjalną wersję po angielsku na legalu to chyba bym nie uwierzyła).

Co w przyszłości? Postaram się aktualizować bloga nieco częściej, bo niestety ale przez ostatnie dwa lata trochę go zaniedbałam. Przykładam się obecnie do tekstu o Dies Irae (ETA never lol), chcę coś skrobnąć o historii otoge zarówno w Japonii jak i na zachodnim rynku, chcę też wrócić do pewnego tytułu, przez który ZAWSZE muszę mieć walkthrough do vn/otoge bo inaczej mam lęki, że się zablokuje na amen. Rozważam też jakieś BL bo dawno tego nie było na blogasku. Postaram się też wrzucić unboxingi edycji limitowanych jakie mam już w posiadaniu i które mają do mnie dotrzeć.

Kończąc te przydługawe wywody:

 

Dziękuje Wam wszystkim za te ostatnie siedem lat i obyśmy spotykali się przez następne siedem 

(*´▽`人)アリガトウ♡

2 myśli w temacie “[Unboxing]Osomatsu-san the Game: Hachamecha Shuushoku Advice -Dead or Work- Ichimatsu Pack

  1. Czesc. Odezwalem sie juz na twiterze
    Ale czy jest mozliwosc dodania na blogu opcji „poslania dalej” aby bylo latwiej rozsylac twoje posty w ludzi?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.