[News] Lost in Secular Love: angielskie demo

Jeśli rozbijacie się od czasu do czasu po steamowej sekcji otome to na pewno gdzieś przewinęła się wam chińska gra o romansowaniu z mnichami 尘沙惑 (Lost in Secular Love).W dniu dzisiejszym  pojawiła się angielskojęzyczna wersja demonstracyjna, które nie wymaga konta na Steamie a jak zapowiadają twórcy na stronie sklepowej gry, pełne tłumaczenie powinno być ukończone w okolicy maja. Osobiście obadam grę z czystej ciekawości bo ma całkiem ładne ilustracje (a opcja ON/OFF przy włosach mnichów jest całkiem spoko). Swoją drogą to leci chyba w tym sezonie jakieś animu o pokrewnej tematyce (●´ω`●).

3 thoughts on “[News] Lost in Secular Love: angielskie demo

  1. Tak, leci animu, ale w nim mnich jest tylko jeden i łysy (choć w pierwszym odcinku cały czas popyla w czapce, nawet gdy już dobiera się do bohaterki na łóżku).
    Dzięki za info, zboczeni mnisi to zazwyczaj najlepsze postaci :3

      • Well, wersja nieocenzurowana jest jak typowy hentaj, production value na niskim poziomie (dużo statycznych obrazków po których kamera lata, muzyczka jak z windy), tylko penetracji nie, bo to pierwszy odcinek (ale lizanie i macanie jest). Ocenzurowana to nie wiem nawet po co istnieje, WTF dude xD

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s