[News]Nowe tytuły od MangaGamer

gahkthun

Parę godzin temu skończył się panel MG na tegorocznym Anime Expo. Większość zapowiedzi chyba nikogo nie zdziwiła:

  • Ozmafia – MG chce żeby gra ukazała się na Steamie (też mam na to nadzieje (*‘ω‘ *))
  • No, Thank You!- o tym tytule wiedzieli chyba wszyscy więc bez niespodzianek(*´ω`*). Dla niezorientowanych NTY! to BL w którym faceci wyglądają jak faceci (jak na standardy BL ofc 😉) i nawet mają owłosienie (・∀・)
  • Ourai no Gahkthun/ Gahkthun of the Golden Lightning- Σ(゚∀゚ノ)ノキャーjak dla mnie największa niespodzianka. Nawet jeśli Liar-Soft zapowiedziało angielskie wydania serii Steampunkowej to sądziłam, że najpierw zobaczymy Inganocka/Sharnoth. Najbardziej pozytywna niespodziewajka.

Z innych informacji: Higurashi leci na Steama z nowym tłumaczeniem i nowymi sprite’ami, Really Really możecie już pobierać ze strony MG, otwarto też pre-ordery na Imo-Para  (które ma wyjść „wkrótce”) oraz na Armored Princess Iris.

3 thoughts on “[News]Nowe tytuły od MangaGamer

  1. Ooo, będzie anglojęzyczna Ozmafia? Splendid, dostałam mangową adaptację do recenzji w ostatnim Arigato i manga jest słaba, ale daje wrażenie, że adaptowana gra była dużo lepsza. Dlatego z wielką chęcią się o tym przekonam :)

    • Mangi nie widziałam ale gra ponoć dupy nie urywa więc trzymam mój hype na dość niskim poziomie. Ale jednak oficjalnie wydane otome to oficjalnie wydane otomeヽ(´ー`)┌.

      • Nieno, ja też się nie spodziewam cudów na kiju, po prostu poczytałam trochę spoilerów przygotowując się do recki mangu i historia wygląda sztampowo, ale interesująco :)

Skomentuj

