Dot Kareshi I : Thief

2013-10-06 13_35_34-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

Pierwszy post na temat Dot Kareshi -We’re 8bit Lovers!- I ~Densetsu no Otome~, czyli pierwszej części trylogii krótkich gier połączonych z drama CD od Rejet. Na pierwszy ogień poszedł Thief (Złodziej), któremu głos podkłada Morikubo Showtaro .

COMMON ROUTE

Gra rozpoczyna się kiedy nasza bezimienna bohaterka (self-insert) zostaje przeniesiona do świata gry Unlimited Quest. W świecie gry spotyka ona komitet powitalny  złożony ze zirytowanych ikemenów w składzie: Yuusha (Bohater), Mahoutsukai (Czarodziej), Thief (Złodziej) i Souryo (Kapłan). Wesoła grupka jest drużyną, którą nasza MC grała i której nie szczędziła traumatycznych przeżyć. MC zmieniła imię Bohatera na Takuan i kazała mu okradać domy w poszukiwaniu itemów do leczenia, wyłączyła animacje magii Czarodzieja, traktowała Kapłana jako maszynkę do leczenia i generalnie nie wykonywała pobocznych questów, bo po co. Drużyna zastanawia się co zrobić z MC, która w końcu trafiła w ich ręce, kiedy Złodziej ma chwilę olśnienia i stwierdza, że skoro dziewczyna już tu jest to mogą zacząć wykonywać zaległe questy. Nasza bohaterka oczywiście próbuje się z tego wymówić używając w tym celu własnej bezużyteczności na co Kapłan oświadcza jej, że jak nie chce to nie ale są w pobliżu zamku Maou, potwory walą po 100dmg na jeden cios a ona ma dwucyfrowe HP. Chcąc nie chcąc MC rusza z postaciami do pobliskiej wioski.

2013-10-06 11_27_55-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

Po przybyciu na miejsce bohaterka jest oszołomiona światem gry oglądanym od wewnątrz co wykorzystuje Souryo obmacując ją. Thief mówi dziewczynie, że będzie bezpieczna w jego ramionach a Mahoutsukai obraża się, że MC bawi się z Kapłanem i Złodziejem a z nim nie. Yuusha mówi bohaterce, żeby przed podjęciem questów sprawdziła status swojej drużyny bo to już ich druga rundka w grze a wioska w której się znajdują jest ostatnim przystankiem przed zamkiem Maou. Jak się okazuje bohaterka wylevelowała drużynę niekończącym się grindem, po czym przestała grać z powodu egzaminów (skąd ja to znam). Dziewczyna miała skończyć grę po egzaminach ale w międzyczasie wyszła nowa gra i Unlimited Quest poszedł w odstawkę. Takie zachowanie spowodowało, że osobowości postaci się trochę wykoleiły.

2013-10-06 11_40_46-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

MC podobnie jak reszta PT ma swój ekran statusu, w którym znajdują się jej trzy wymiary co ucieszyło naszego Złodzieja nieludzko. Na temat 3 wymiarów bohaterki wywiązuje się cała dyskusja w czasie której Kapłan na oko ocenia jej biust a Złodziej macankiem w 5 sekund sprawdza MC. Oczywiście na jej prośbę zachowuje swoje odkrycie w tajemnicy ;) Oczywiście staty naszej bohaterki są bardzo złe (wspomniane już dwucyfrowe HP), co powoduje, ze rodzi się problem: co się stanie kiedy potwór załatwi MC na śmierć. Czarodziej stara się ja przekonać by była jego królikiem doświadczalnym na co dziewczyna się nie zgadza. Kapłan stwierdza, ze on potrafi ożywić wszystko więc czemu by nie spróbować, MC znowu odmawia a Souryo mówi jej , że jeśli coś ją załatwi to będzie musiała błagać go o przebaczenie na kolanach, żeby raczył ją wskrzesić. Problem rozwiązuje Yuusha mówiąc, ze oni mają maksymalny level więc po prostu muszą ją chronić a następnie PT rusza do pobliskiego domu porozwalać dzbanki, żeby dostać item wskrzeszający.

2013-10-06 12_48_53-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

Na miejscu żadna z czterech postaci nie jest w stanie wspomnianego dzbanka rozwalić, co rodzi problem: co jest grane.dzbanek nie ejst przeklęty, nie ma na nim pułapki, nie jest odporny na magię. Na szczęście na podłodze znajdują Debug List według którego zarówno nierozbijalny dzbanek jak i wciągnięcie MC do gry to zwykłe bugi. Żeby wrócić do domu bohaterka musi wykonać jeden quest w związku z czym drużyna rusza do oberży, gdzie czeka na nich długaśna lista niewykonanych questów, które datowane są aż do zabicia slime’a w mieście startowym. Drużyna postanawia wykonać jeden z questów jej członków a nasza bohaterka może wybrać czyj.

THIEF

Po wybraniu Złodzieja, ten tak bardzo się cieszy, że zasypuje MC pocałunkami. Thief jest wdzięczny dlatego, że jego quest jest mniej interesujący niż pozostałych członków drużyny. Yuusha jest zawiedziony bo quest polega na „zwinięciu czegoś-tam skądś-tam ” na co Kapłan stwierdza, że on zostaje w oberży nad alkoholem a Czarodziej chce się zająć swoimi badaniami. Złodziej mówi im, że zachowują się jak dzieci bo to nie ich quest został wybrany. Kiedy Thief poszedł przyjąć questa reszta drużyny rozłożyła się nad piwem i winem i nie miała najmniejszej ochoty iść gdziekolwiek. Złodziej mówi MC, że quest we dwoje może być całkiem ciekawy i może dojść do wielu rzeczy, więc jesli ona tego nie chce to lepiej, żeby zmusiła resztę do ruszenia zadków.

2013-10-06 13_09_15-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

W ten oto sposób PT wyrusza na poszukiwanie tiary królowej wróżek Titanii. Thief mówi bohaterce, że po okradnięciu Maou w pierwszym cyklu stracił zainteresowanie kradzieżą i wykonywaniem swoich questów aż do momentu w którym pojawiła się ona. Quest który teraz podjęli ma najwyższy poziom trudności a Złodziej zastanawia się czy po jego wykonaniu uda mu się skraść serduszko bohaterki. Po takim tekście reszta PT próbuje zrobić odwrót taktyczny w celu napicia się alkoholu w gospodzie, co oczywiście im się nie udaje. Tiara ma znajdować się w jaskini w pobliżu wioski a po wykonaniu zadania artefakt jest ich. Thief mówi MC, że tiara na pewno będzie do niej pasować a w zamian za nią chciałby dostać nagrodę w postaci pocałunku, choćby w policzek. Na takie wyznania reszta drużyny mówi mu, że wykonują jego questa tylko przypadkowo i żeby się tak nie wczuwał.

2013-10-06 13_22_34-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

W jaskini drużyna znajduje fałszywą ścianę za którą znajduje się droga do skarbu. Mahoutsukai i Yuusha kłócą się o to kto powinien ją rozwalić. Thief mówi im, że to jego działka po czym otwiera fałszywą ścianę przy pomocy swojego skilla. Po wejściu w głąb jaskini Złodizej ratuje MC przed roślinnym potworem w którego pułapkę wpada reszta drużyny.

2013-10-06 13_50_37-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

Po uwolnieniu się od macek potwora drużyna rusza dalej tylko by napatoczyć się na odpornego na magię i stal strażnika tiary. Kiedy Czarodziej i Bohater zatrzymują strażnika, Thief kradnie mu klucz a następnie przemyka się do drzwi za którymi znajduje się tiara.

Po ucieczce przed minotaurem, który gonił ich aż do wyjścia, Thief daje MC obiecaną tiarę. Bohaterka pyta go czy na pewno to w porządku, żeby ona ja dostała. Złodziej mówi jej, że nie interesują go przedmioty, które już zdobył ale, że serce mu wali kiedy myśli o tym jak zdobyć MC.

Po powrocie do wioski Yuusha pyta bohaterkę czy dobrze się bawiła na quesćie, bo jak stwierdza Mahoutsukai: oni istnieją tylko po to by dostarczyć jej rozrywki. MC mówi, że się bała  ale Thief stwierdza, że powinna się przyzwyczaić do takiego dreszczyku. Yuusha stwierdza, że po wykonanym zadaniu czas na balangę w oberży. W trakcie imprezy Mahoutsukai ma ścisk siedziska bo MC odmawia picia z nim wina pomimo tego, że jest nieletnia. Kapłan grozi Thiefowi spaleniem za jakis wybryk ale nasz Złodziej ratuje się wyjawieniem drużynie sekretu: za oberża jest łaźnia pod gołym niebem. Udobruchany Souryo mówi, że czas na kąpiel i bohaterka ma  z nimi wejść czy jej się to podoba czy nie. Perwersyjne marzenia Kapłana niszczy fakt, że łaźnia nie jest koedukacyjna.

2013-10-06 13_51_14-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

W łaźni po jednej stronie przegrody siedzi męska część drużyny sztuk cztery a po drugiej nasza bohaterka. Po upewnieniu się, że dziewczyna jest po drugiej stronie Czarodziej używa magii by pozbyć się pary a drużyna podgląda MC, która jest w ręczniku co strasznie zbulwersowało Bohatera. Jako, że dziewczyna ani myśli się go pozbywać Yuusha wpada na genialny pomysł by Złodziej ręczniczek ukradł. Oczywiście całe PT wspiera go w Epickim Queście Po Ręcznik.

2013-10-06 14_10_56-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

Bo całej zabawie Thief włamuje się do pokoju MC by odebrać swoją nagrodę za tiarę. Oczywiście na jednym pocałunku się nie kończy a bohaterka na namiętne zaloty Złodzieja wykonała  nope.exe i uciekła z pokoju.Na parterze gospody bohaterka spotyka pracującą w oberży dziewczynę z którą dzieli się swoim smutkiem z powodu nadchodzącego rozstania z wesoła drużyną.

2013-10-06 14_14_55-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

GOOD END

W dobrym zakończeniu keidy pojawia się światło teleportujące MC do jej świata Thief wskakuje za nią i żyją razem w jej pokoju. Dziewczyna boi się powiedzieć Złodziejowi, że go kocha by ten nie stracił nią zainteresowania. Thief mówi jej, że jeśli naprawdę mu na czymś zależy to nie wypuszcza tego z dłoni. W jakiś czas później para wybiera się na wycieczkę do muzeum sztuki, gdzie Thief wykazuje złodziejskie zainteresowanie jednym z kamieni szlachetnych. Oczywiście Złodziej mówi MC, że wymieni swoje ciągotki do kamyka na jej pocałunek.

2013-10-06 14_45_35-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

NORMAL END

Thief nie może pogodzić się z tym, że MC odchodzi z ich świata, więc wyciąga ją ze światła i dwójka żyje sobie wesoło w świecie gry a Złodziej uczy MC swojego fachu. W czasie jednej z wycieczek po skarb MC wybiera skrzynię, która wybucha i ją brudzi. Thief postanawia wyczyścić jej buzię po czym para planuje dalsze eskapady po świecie Unlimited Quest.

2013-10-06 15_02_47-ドットカレシ-We're 8bit Lovers!- Ⅰ~でんせつのおとめ~

COMMON END

MC nie zniknęła w nocy, wiec drużyna postanawia się z nią pożegnać. Dziewczyna dalej nie znika, więc PT dochodzi do wniosku, że nie będą stać jak te kołki tylko pójdą wykonać jakiegoś questa. W tym momencie pojawia się magiczne światło ale wspólnymi siłami drużyna zmusza MC do pozostania w ich świecie i wspólnego wykonywania kolejnych zadań.

 

Następny na mojej liście chłopaków z DotKare jest Yuusha. Tekst pojawi się może nawet jeszcze dziś ale bardziej realna jest środa/czwartek. Jak na razie DotKare jest bardzo sympatyczne i stosunkowo krótkie, bo nawet z moim żółwim tempem czytania byłam w stanie zrobić cały common route + Thiefa w jakieś 4-5 godzin.

4 thoughts on “Dot Kareshi I : Thief

  1. Tak się cieszę, że opisujesz DotKare >A< Miałam chętkę na tę grę odkąd o niej usłyszałam, ale niestety bez znajomości japońskiego nie miałam co liczyć na szybkie zapoznanie się z nią. A tu proszę :D
    Droga na Złodzieja brzmi bardzo sympatycznie, a jak jeszcze myślę o tym, że podkłada pod niego głos mój ulubiony seiyuu, to mnie szlag trafia xD

    • Thief jest przesympatyczny i o ile Morikubo lubię tak średnio to jako Złodziej wyszedł 10/10 normalnie(ノ´∀`*). Z tego co się orientuję to ktoś na /blog/ brał się za tłumaczenie na angielski więc może coś z tego wyjdzie (╹◡╹)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s