Garść newsów #1

Jako, że blog ostatnio leży odłogiem (wina mojego braku motywacji do czegokolwiek co nie jest spaniem) postanowiłam napisać parę słów o nadchodzących otomege.

Na pierwszy ogień idzie oczywiście Otomate z nową grą z serii Amnesia. Tytuł ma nosić tytuł Amnesia CROWD  i ukaże się w 2013 roku. Strona główna na sugeruje, że skupi się na postaci Shina. Ponadto Otomate otwarł oficjalną stronę Shiratsuyu  no Kai na której można przeczytać krótki opis i zobaczyć profile bohaterów. Gra ma wyjść w przyszłym roku. Uaktualnione zostały też strony Norn9 i Princess Arthur. Norn9 tak jak pisałam wcześniej pozwoli graczowi wybrać jedną z trzech bohaterek, do której przypisane mamy po 3 męskie postacie. Co ciekawe za motyw przewodni odpowiada Nobuo Uematsu. Data premiery Norn9 na razie jest nieznana. Na stronie Princess Arthur pojawiły się profile postaci i pierwsze przykładowe CG (poniżej). Za ilustracje odpowiada ta sama osoba, która rysowała w Angelique: Maren no Roku Kishi , imo tam wyglądało to lepiej. Przy okazji szukając informacji o ilustratorze znalazłam informacje o tworzonym tłumaczeniu do Sweet Ange na GBC.

Nowe CG pojawiły się też na stronie Isshoni Gohan. Premiera gry została przeniesiona z jesieni tego roku na styczeń 2013.  Ze strony Diabolik Lovers można pobrać najnowsze tapety promujące grę. Jak na razie gra zapowiedziana jest na 11.10.2012, o ile nie będzie kolejnego obsuwu. Na chwilę obecną DiaLovers wygląda na hit najbliższych miesięcy. Niedługo po Dialovers do sprzedaży ma trafić też Glass Heart Princess- 20.12.2012. Ze strony gry możecie też pobrać cztery zestawy tapet. Swoją drogą ta gra ma tak kretyńskie założenie fabularne, że nawet moja tolerancja wysiada lol.

QuinRose też nie próżnuje. W zeszłym tygodniu premierę miała nowa gra w serii Cinderella: 24 Ji no Kane to Cinderella ~Halloween Wedding, a już 25.10 ma ukazać się nowa gra z serii Kaidan Romance: Hyakki Yakou. Kolejna gra z serii Kaidan ma pojawić się w sprzedaży 31.01.2013 i nosi tytuł Tasogaredoki. Także fani serii Alice maja na co czekać bo już 20.12 wychodzi 5ta gra zatytułowana Diamond no Kuni no Alice (patrząc na ilość gier i ich długość to chyba się za tą serię nigdy nie wezmę lol). Pomiędzy Hyakki Yakou a nową Alicją QuinRose wyda też zupełnie nowy tytuł: School Wars, w którym główna bohaterka będzie musiała powstrzymać uczniów dwóch rywalizujących ze sobą szkół od zrobienia sobie kuku. Ogólnie zarys fabularny na głównej stronie brzmi rozwalająco, tak samo jak hasło Shiori: 貧乏だから。Premiera 29.11.

Rejet ma wypuścić serię Tokyo Yamanote Boys na PSP, pierwsza gra ukaże się w sprzedaży 20.12.2012. Ponadto w 2013 ma wyjść też nowa gra z serii Vitamin, zatytułowana Vitamin R.

Na koniec totalnie z innej beczki. 21.12.2012 ma wejść do sprzedaży 6ta gra ze Steampunkowej serii LiarSoftu- Ourai no N’gah-Kthun -What a shining braves-. Tym razem głównymi bohaterami są Nikola Tesla i Neon Sukara(Scalar?) Sumiriya a akcja rozgrywa się w 1908 roku w mieście uniwersyteckim.Interesujące jest też to, że większość postaci (na chwilę obecną) posiada Złote Oko. Preorder (N’Gath-Ktun Drama & Accessory Voice CD) ma być dostępny w dwóch wersjach: dla panów i dla pań. Gra ma kosztować 9,800 yenów, promo na dole. Po za tym jeśli śledzicie stronę serii steampunkowej liar-softu to pewnie zauważyliście, że w dziale about pojawiła się jakiś czas temu wiadomość o chęci wydania tej serii oficjalnie po angielsku :)

7 thoughts on “Garść newsów #1

  1. Witam! Na tego bloga natknęłam się stosunkowo niedawno, ale od razu przyciągnąła mnie tematyka, którą owy blog porusza. Bardzo się cieszę, że nowe posty pojawiają się w dalszym ciągu, mimo braku motywacji. Też mam z nią problem, dlatego życzę autorce odzyskania zapału do prowadzenia tej stronki, bo jest świetna! Bardzo spodobał mi się właśnie ten post, taki podsumowujący ostatnie i te nadchodzące premiery gier otome. Swoją drogą, od niedawna zaczęłam interesować się grami visual novel z naciskiem na otoge, a konkretniej mówiąc, od czasu, gdy dane mi było zagrać w Hakuouki :P Również ze względu na to, że rynek otome game jest raczej niewielki, nawet w USA, byłam bardzo mile zaskoczona, gdy odkryłam tego bloga (w ojczysztym języku, tak dla odmiany), traktującego o visual nowelkach. Ale kończąc tę dygresję, mogę powiedzieć, że ten post naprawdę mi się spodobał (miło było się dowiedzieć o kolejnej serii Amnesia. Będzie anime i nowa seria, czego chcieć więcej? xD)
    Ogólnie bardzo ciekawy blog, pisząc to mam również nadzieję na kolejnne newsy ze świata gier otome.
    Pozdrawiam~

    • Siema, dziękuję bardzo za miły komentarz ♥ i cieszę się, że blog się podoba :)
      Co do zanimowanej Amnesii to mam nadzieje, że nie będzie ssało jak 90% adaptacji vn. Ale animuje to Brains Base więc jest szansa, że nie dostaniemy jakiegoś crapu.

      • Cóż, to samo pomyślałam jak czytałam newsy o Amnesii. W sumie się z Tobą zgadzam co do tych adaptacji otome game, bo rzeczywiście większość to gnioty, które oglądam z nadzieją, że jednak coś dobrego się trafi :P A narazie zaczęłam się męczyć z drugim sezonem Hiiro no Kakera i sama nie wiem czego oczekuję od tej serii po pierwszym sezonie..

        • Co do HnK anime, to czy postacie dalej wyglądają jakby rysowali je pijani Chińczycy w ciemnej piwnicy? Bo tyle ile pierwszego sezonu widziałam, to była masakra taka, że nawet Sugita nie był w stanie tej serii dla mnie uratować.

          • Taa, dobrze to ujęłaś. Niestety, wegług mnie kreska w drugiej serii nie uległa zmianie, chociaż nadal liczę na jakieś sensowne rozwinięcie fabuły, skoro postacie nie są w stanie mnie zadowolić :<

Skomentuj

