[News]Heartful Kareshi Angielski patch

Grupa Nazerine przetłumaczyła na angielski darmową grę otome Heartful Kareshi. Udziwnieniem jest to,że akcja gry rozgrywa się w szkole dla gołębi a i wszyscy kawalerowie są tymi ptakami. Ponadto gra oferuje postać yandere,co w angielskojęzycznych otome jest miła odmianą. Angielski patch można pobrać ze strony grupy a grę na stronie producenta.

UWAGA: Jeśli przy początkowej animacji gołąbka wyskakuje wam błąd najprawdopodobniej nie macie zainstalowanego nowego QuickTime’a. W moim przypadku zadziałało.

4 thoughts on “[News]Heartful Kareshi Angielski patch

  1. A jak ci gra ta poszła normalnie?Mi przy animacji gołębia wyskoczył błąd?Wiesz jak można sprawić bym mogła zagrać w tą VN?

    • Na chwilę obecną gra też mi nie działa ale próbuje coś na to zaradzić.Jeśli nie uda mi się dziś, to pewnie jutro po zajęciach będę się z tym bawić.Jak coś wymyśle to zaktualizuje posta.

  2. Mój znajomy co siedzi w VN powiedział,że trzeba zainstalować Quick Time Alternative ,żeby poszła. Sprawdziłam.Gra działa.Jest dla mnie bardzo dziwna.
    Czego jeszcze nie dodali wstawiając grę do bazy,że to jest dating-sim.
    A może próbowałaś grać w Witch Spella?

    • Zmęczyłam Witch Spella zaraz po tym jak wyszedł ale sposób w jaki był napisany mnie strasznie denerwował.Ogólnie strasznie krótkie było i jakieś dla mnie średnio interesujące.

Skomentuj

